Home ABOUT Facebook Twitter +Follow

Pot pet pot petttt
Assalamualaikum peeps..

How are u all? Hope be fine lah yer. Tk de la mcm aku nie kan sakit kaki bengkak kat kaki pun belum hilang hilang lg. Terseksa aku nk jln tau, grr =.=
Oke lah tinggal kan lah yg sakit itu oke. Currently busy sesangat oke smpai seminggu aku tk masuk kelas. Teruk tk? HAHA. Tp aku ad alasn tersndri lah KENAPA dan MENGAPA aku tk msuk kelas. Bkn lah sesaje tk nk msk. Gila pe sesaje tk nk msk? Minggu nie dua hari aku tk g sek dsbbkan kaki bngkak aku nie lah kan so doktor bg cuti dua hari suruh berehat tp aku rasaa mcm tk berehat jek. Yelaahh, aku tk boleh ddk diam jek. Boring gila nk mati kalau ddk jek kan so aku jln jln sikit kan. Lgpun kalau kaki sakit kte nk ddk jek tkt nnt mkin melarat kan. Jd kesimpulannya, jalan jalan lah senam senam lah sikit oke. *eley aku nie ckp org konon tp kaki still tk oke, pwtfff.HAHA. Aku g Hospital Kecemasan Dan Trauma tau utk kaki yg melarat sgt sgt lah skit kan nsb baik cpt. Alhamdullah, mungkin doktor tgk kaki kau sgt teruk tue yg cpt cpt. HAHA. Tp oke ap aku suka! Aku g hospital hari Ahad. Act, aku tk nk pun g mana mana mcm hospital or klinik kan. Tp kebetulan pulak my step dad nk g hospital sbb da bpe hari sakit sakit kan lps tue my mom say g sekali! Grrr, mls gila masa uh dgr. HAHA. Kbtulan pulak masa tue myBoyfie dtg rumah sbb nk bg aku jacket yg dia belikan. HAHA. Chomel jacketnya :) Ngeee. Kami pun keluar just yg tinggal kat rumah adik, fateha and syahirah jek lah kan. Irfan mesti kena ikot lah sbb nk hntar kat Larkin dia nk balik semula UiTM Segamat. Kesian ipan baru smpai rumah bpe jam da kena keluar balik. HAHA. Banyak lg masa sbb bus dia bertolak pukul 5.30 ptg. So, mak tk hntr terus g bustop Larkin tp mak ajak g hospital kali. Fuhh.. nasib baik aku punya kejap jek cuma dad nya yg lmbt. Lpas tue tgal kan dad kat hospital jap dan teman mak hantar ipan g bustop Larkin. Masa tue aku punya segala urusan  di hospital da selesai da. Alhamdullah :D
Aku diberikan cuti selama dua hari iaitu ISNIN dan SELASA doktor suruh rehat, katanya. HAHA. Tuttt...
Hari Rabu aku naik sekolah. Yeahhh yeahhh happy sgt sgt sbb ddk kat rumah sgt boring da lah mata pelajarn tertinggal kan, grrr!Tp ptg masa hari Selasa tue aku tlh dikhabarkan oleh rakan rakan aku yg esok hari Rabu kena g Skor A Sejarah di SMK Bandar Tenggara 2. Boring aku kwn kwn aku tlg amik kan then susruh ael hntar kat umah aku. lerr byaran seebnayak RM 10 oke. Kwn kwn aku semuanya g tue yg ajak aku supaya tmbh ilmu lg oke, HEHE. Tp selama dua hari g sekolah tue,grrr lama gila kan kan? Da empat hari da aku tk masuk kelass. Terok tk? Tk sngka mcm gini boleh berlaku oke. HAHA. Tp  best tau g Skor A tue cuma first day masa sesi ptg agk membosankan lah. Ngantok bagai sbb penceramah dia mcm tk de pengalaman nk berckp jek. HAHA, siap komplaint lg niee. HEHE. Nsb baik second day best tk ngantok lsg oke dari pg smpai ptg. Best  nk mati asyik ketawa jek habis tue da buat kelakar ketawa jek  lah. HAHA. sangat seronok woo cikgu Azman berckp. Dia berkap dari pukul 11 smpai 2 ptg. Yg ckgu pg tue india best jgk tp tk ingat lah nama dia. HAHA, jahat siakk! Hari Jumaat aku pun tk msuk kelas sbb ad Hari Kemuncak Koko di sekolah aku. WOwwwww!!!!!!!!!!!!!!!!! Seronok gila, tk sbr lah siak nk mkn bnyak bnyak plus nak puas puas hari Jumaat sbb thn akhir kan lah kat sekolah al-maklum lerr. HEHE.*pwtfff

Heyy mlm td kan aaku g tahlil arwah my dad tau *Al-fateha. Buat kat surau mak byr duit suruh org surau buatkan jek. Semoga roh abah tenang di sana oke. Kami disini sentiasa merindui abah. Bnyak lg dugaan yg kami tempuh semasa tiada keberadian abah. We all love abah sgt sgt <3


Oke nie pic mlm td masa kenduri, gmbar tk lawa sbb hp aku mati then guna hp mak.
Nie lah aku :)
Nie adk aku yg terawal dan terakhir. syg kau!
Hyee mom! Love u <3
Ini adalah kami adik beradik :)

← New Past →

Created by S.KhadijahAhmad