Home ABOUT Facebook Twitter +Follow

rinduu weyhh
Rinduuuunya dgn blog. Even baru semalam update tp still rindu dgn blog. grrr tambah tambah lg aku singgah blog org sana sini dan blog mereka sangat cantik woo cute miutee meyhh. Aku nk belajar sangat sangat nk buat blog aku kasi cantik tp aku buat buat tk de ap ap yg berlaku pun dgn blog aku. Tk cantik pun. Huwaaaa! Sangat sedih wooo tp aku akan belajar. Who say i give up? Tk ckp pun cuma mengeluh sikit jek. Heee :DD

Nie aku tengah bengang! Tp tk de lah sangat BENGANG kan cuma geram lah dgn HP aku tue bermasalah lah. Kau nie time time mcm nie lah kau nk buat masalah kan. Sikit nak rosak padahal aku pakai khidmat kau bukan lama sangat pun baru setahun lebih jek tp da rosak mcm gitu sekali. Aduhhh, aku da lah tk de hp lg nk contct kwn kwn aku terutama sekali myBoyfie lah kan. Heee :)
Aku ad hp lg cumaa tu lahh kan bermasalah jek sjek hp kat umah berlambak tp hapakk tk bole pakai lah. Grrr, kalau nk guna kena repair dulu. Adoiyyaii da lah skrg nie aku ngah pokai hp bermasalh pulak. Grrr! :/
Haaa, Irfan nk pinjam kan aku hp dia yg lama kat aku. Aku segan doe adoii dia da bnyak tolong aku beb. Tp kteorg susah senang sentiasa bersama dan tolong apabila memerlukan. Yelaah, even kteorg tau guna duit parents tp tk semestinya kteorg tolong dari segi kewanggan malah dari segi tenaga lah! *kalau guan tenaga dari kewangan pun kami akn byr balik if PINJAM. Pwttfff, Heee. Lpas tue dia ckp nnti dia tolong hantar kan hp aku g repair satu kedai ni dan kedai nie pulak kalau hp ttp tk oke jugak tk pyh kenakan bayaran. Eyhh, oke ap? Bukan senang lah seyhh nk jumpa kedai mcm tue. HAHA. Irfan ckp mak dan kakak dia pernah buat kat situ dan mak dia lah yg cndgkan repair kat situ.*for information HP irfan pun ngh weng juga tp tk seteruk teruk aku nie lah kan kan,heee. Aku tnya balik dgn dia kalau kena byr mcm mana if HP nnti da betul? Dann Irfan jwb guna duit dia dulu. Tp.... nnti aku byr balik. Haaa, bgus juga idea dia tue. *tp b segan lah nk pinjam duit syg tue. nnti b pk pk kan dulu oke. Heee, sorry hunn :)
Huwaaaa miss gila sama wa punya hp. Yg lsg tk bole buka uh. Ouhh no!
aku punya yg colour putih merah uh yg tgh tgh. smart tk? Heee :)



 Keyboard off!

P/s : aku nak balik hp aku. Huwawawawawaaa :)

← New Past →

Created by S.KhadijahAhmad