Home ABOUT Facebook Twitter +Follow

Anyversry 5th
Assalamualaikum peeps ^____^

Haaa. Apa khbar semua? Rasanya da lama kan aku tk entry post. Bnyak cerita yg aku nk story but tahap kemalasan telah menyelubung dlm diri aku nie. HAHA. Aku nk isytiharkan jatuhnya tarikh pada 28.09.2011 maka genap lah SITI KHADIJAH BINTI AHMAD & MOHD IRFAN BIN MOHD ZULKIPLI bersama 5 tahun yer :) Okeyh jom baca my story mory oke ouh ya before i'm forgot, apa perasaan korang ek kalau hubungan korang dgn siDia dah menjangkau bertahun-tahun? Haa sila bg komen. HAHA. Aku nk bgtau perasaan dan pendapat aku nie HEHE. Bg aku, rasa happy gila tahap gaban dan bersyukur sgt sgt ke hadrat ilahi kerana telah bg aku peluang 'MENCINTAI SESEORANG' bukan semua org di beri peluang. Mmg aku akui di antara mereka yg di luar sana mempunyai peluang yg jauh lebih baik dari aku. Act, kita mencintai seseorg bole tp jgn menjdk overdos okeyh. Kerana mencintai berlebihan terhadap 'ALLAH dan NABI MUHAMMAD' lebih afdal. Semua nie menjdk pendoman kita ^^, aku just meluahkan apa yg aku rasa jek, kalau rasa tk berminat sila keluar dari baca entry aku nie. Ngheeee :) Haa, sini ssambung cerita. Aku nk khabarkan kat korang nie yg aku nie ngan siDia da 5 tahun HEHE. Niat di hati bukan nk membangga tp just nk kongsi bercerita dan pengalaman dgn korang jek sepanjang hubungan kami nie *kalau tk nk tau tkpe. Nie bercerita bg yg nk tau jek =.=

Alhamdullah, hubungan kami sepanjang 5 tahun nie tk ada masalah. Bukan tk ada masalah terus tp tk de lah smpai ada 'THE BIG PROBLEM' yg nk mintak putus putus tue dan akhirnya berkecai  hubungan nie. Just a little prob. Alaa masalah dlm hubungan biasa lah tue tipu nohh dlm hubungan tk de masalah kan kan? Event kita diri sendiri masalah ini kan pulak dlm hubungan. Ehemm.. ehemm.. Kita manusia tk pernah lpas dari masalah. Kita yg kena atasinya jgn smpai masalah yg atasi kita. Faham faham kan lah dan renungkan-renungkan. Heee :) sama jugak dalam hubungan kita kena atasinya sebesar mana sekalipun masalah nya kena atasnya dan fikir kan secara matang tolong jgn bertndak melulu tnpa sebab. Opss! mcm terlari topik jek, sorry okeyh :) okeyh lets to continue kami bole lah nk dikata kan hari hari text siang and mlm kecuali mkn, mandi dll lah kan kan. Haa, melainkan kami sibuk dgn kerja or mggu exam. Dia study lg pe that's why busy kan? Aku paham dia sbb aku still belajar lg maasing masing paham sendiri lah yek.

Date kami hnya beberapa bulan sekali jek tk bole lebih lebih bukan setiap hari yer HEHE *yela ddk bukan dkt pun ngheee :) dan before nk kuar mintak izin dgn mak dan ayah ckp nak kuar dgn myBoyfie. HEHE. Dan mereka benarkan aku jumpa irfan call 'DATE' HAHA.  So happy right? Selebihnya Irfan rajin dtg rumah jek jumpa dgn family. Depan family beb jumpa so kena lah jaga attitude aishh #maluu rasanya! hatuihh HAHA. Kami bukan dpn family jek eyh jaga attitude belakang mereka pun okeyh ingat itu! HAHA. Banyak kami lalui sebenarnya dalam hubungan nie berliku liku dalam cubaan dan cabaran kami tempuhi tp dgn berkat ibu bapa, doa kawan kawan yg tk putus putus bg semangat dan tk lupa juga dgn izin yg Maha Esa kami dpt tempuhi semua itu dgn baik. Thanks to you all <3

Ehemm ehemm act bnyak lg nk kongsi dgn korang but masa tk mengizinkan plus korang mcm da bosan jek baca my entry. HAHA. Thanks yg sudi baca smpai habis. HAHA. Sorry oke kalau korang rasa entry nie muak di mata korang. HEHE. Aku just nk berkongsi dgn korang jek okeyh. Lastly, korang doakan hubungan kami kekal hingga ke akhir hayat oke dan bahagia sentiasa hingga ke anak cucu yer kawan kawan. Sekejap-kejap before mengundur diri meyh kita sama sama berdoa angkat tgan menadah doa 'bismillahiramahmanirrahim, Ya Allah engkau ampun kan lah dosa dosa kami sama ada dosa yg besar atau kecil, sama ada yg nampak atau yg tk nmpak oleh org. engkau berkati lah hidup kami ini, engkau berilah kami rezeki yg berkat dan halal. engkau tunjuk kan kami ke jalan mu yg benar. sesungguhnya kami hamba yg jahil ya Allah. Engkau selamat kan lah kami dan org org yg kami cintai didunai serta di akhirat kelak, engkau berilah kami kejayanaan yg cemerlang serta terbilang dalam setiap ujian dan peperiksaan yg kami tempuhi. dan engkau berkati lah hubungan SITI KHADIJAH dan MOHD IRFAN hingga ke akhir hayat dan kekalkan lah hubungan mereka hingga ke akhir hayat dengan bahagianya. Aminnn ya Rabalalamin.....

Thakns sesiapa yg telah mendoakan aku. Aku tk kan lupa jasa baik korang. Hanya Allah yg blasnya :)
*sorry kalau nie korang ad terasa ke  mcm nk tampar ke dll. Aku just nk berkongsi apa yg patut :D

p/s: aku syg kan hubungan aku dgn Irfan sgt sgt. sebab kami kenal masa tue aku drjah 6 and he is almost 14 years old okeyh <3

← New Past →

Created by S.KhadijahAhmad