Home ABOUT Facebook Twitter +Follow

Laptop berhantu
Assalamualaikum para pembaca blog :)

Dah lama aku tk update blog kan kan? Rindu gila seyh dgn blog, bukan tk nk update blog tp kan kan.. Laptop aku nie ha buat hal lah. Geram gila dgn laptop nie mcm nak campak jek ke laut 'masa nk proses buat nie tk nk mampos, da siap bermasalah plak' HAHA. Kurang ajar gila bahasa, anak siapa lah nie*tp mak tk pernah ajar aku ckp bhasa kasar tau, sorry mom hee:) . Da berapa minggu laptop nie tersadai aw sbb tk leyh bukak, aku nk tgk pun malas plus menyampah! Semalam kenapa entah aku terpukul nak tgk laptop tue dan try bukak kot kot boleh ke kan. Aku tekan lah button on kan dia colour biru tp nnt mati balik. Tk ke menyirap nama nya tue?! GRRR :/ Aku tekan button tue bnyk kali. Lpas da fade up dgn laptop nie aku tekan button on lpas tue tinggal kan kat atas katil dan keluar dari bilik. Bila aku masuk bilik kan ada suprise utk aku aw. Cer teka cer teka? Haa apa? HAHA. Laptop aku berjaya bukak! Yeahhh! Yobayobayoba! Dapat lah online seperti biasa,online lpas uh off. Mlam on tp kejap jek dan off balik sampai esok pg nya :) Esok pg(hari nie lah) sebelum prgi ke sekolah aku try on sbb nk tgk apa khabar laptop nie kan. Tup tup..tkleyh bkk! Grm tau tk suka tk suka! Grrr:/
Da geram aku tingalkan laptop dan pergi sekolah. Balik sekolah ada jugak aku try bkk bkk tp tk leyh kot. Bnyak kali try bkk ttp jawapan yg sama. Mlm nie lps sebelum magrib aku try bukak balik bnyk kali cuba jwapan ttp sama (-) . Dan akhirnya berjaya bkk jugak dan hdp! Pelik kan kan? Mcm erhantu lah pulak laptop ne kan kan? Apa pandangan korang? Heee :) esok aku tk tau lah apa jdk dgn laptop nie hdp ke tk, mntak mtak hdp lah kan kan :) sebelum nie pernah hntr prgi repair. Hadoyyy jgn lah buat hal lg okeyh. Aku syg kau! Muaaahhh aku kiss sikit kat kau. Heee :DD

p/s: tolong doakan laptop aku ni baik baik sahaja. Thank you! Off!

← New Past →

Created by S.KhadijahAhmad