Home ABOUT Facebook Twitter +Follow

Perwatakan
Assalamualaikum peeps :D

Apa khabar semua? Sihat tk, harap sihat lah bukan sihat dari fizikal sahaja malah mestilah sihat dari mental juga :D. Ni nak tnya nie dgn korang, betul ke muka aku nie masam jek? Haha bukan apa ada lah sorang Hamba Allah nie ckp muka aku nie masam jek sampai dia terfikir 'kenapa ijah masam dgn aku,aku ada tersalah cakap dgn dia ke?' Ya Allah, sorry sgt sgt lahh aku nie mmg susah nak senyum untuk org yg aku tk berapa rapat & kenal dan bertambah tambah lah dgn org yg aku tk kenal. Haha, sorry lah aku bukan sombong tau cuma entah lah tk tau kenapa muka nie susah sgt nak senyum sokmo nie haa :)))

                                                    

Tp seriously siapa yg kenal aku mesti ckp aku nie tk sombong tau. Haha,perasan lah pulak. Aku bukan apa tp tk nak lah org semua asyik nak salah faham dgn aku jek perghh tk best kot rasanya. Peace yooo (Y) Oke aku admit perwatakan aku mmg kasar dan ganas tp itu hanyalah dari fizikalnya sahaja. Kita tk bole lah menilai  seseorg itu hanya luaran. Tk semestinya org yg lemah lembut perwatakan dan bercakap lembut tue baik orgnya. Aku tk ckp yg aku nie baik sgt kan cuma nak betulkan statment org selama nie. Dan aku tk mentionkan sesiapa oke tolong jgn terasa dan ini hanyalah lah segelintir sahaja. Jangan menghakimi seseorg melalui luaran sahaja okeyhh :D And sorry kepada sesiapa sahaja yg terasa dgn sikap aku terhadap korang yg terlalu kasar. Aku tk berniat pun nak buat semua tue yelah semua org tk sempurna kan kan? Sabar jek lahhhhh. Siapa yg tk bole terima bole angkat kaki dan jalan. Goodbyeee :DD



p/s : Be yourself. Dan aku akan belajar senyum untuk korang yerr :))

← New Past →

Created by S.KhadijahAhmad