Home ABOUT Facebook Twitter +Follow

I'm came back
Asslamualaikum and Good Morning Peeps :)

Hooohh! Dah lama sgt rasanya aku tk update belog kan kan? Korang nak dgr tak cerita semuanya apa yg trjdi? Tpi tkada lahh yg lapuk-lapuk punya,tp latest punya story. Hihik. Yg perempuan meyhhh ddk bersila rapat-rapat. Yg llki tu ddk bersila jugak tpi jauh-jauh sikit okeyh :)
Cerita apa erkk nak mulakan dulu? *berfikir sejenak. Hummmmmmm.... Tinggg!! Haaa da dapat punn! Hehe :D Okeyhh skrg nie aku da masuk semester 2 dkt Politeknik Muadzam Shah tue. Pejam celik pejam celik tup tupp sem1 dah hbs and dah masuk sem2 pun. Kejap jek kan masa berlalu? Sesungguhnya itu semua kerja Allah and Alhamdullah aku masih bernafas dimuka bumi ini Fuhhhhhh~~~~.

Lepas sem1 kiteorg cuti pun tk sgt pun just 2minggu lebih jek. Apa lahh yg nak dibuat 2minggu lbh tu? Kerja pun tk bokehh lahh. Yerlaaahh kena kerja lahh aku bukan dlm golongan keluarga yg berada just sederhana jek so boleh lah berdikari sendiri sikit-sikit berkrja kan kan? Tp hampehhh tk boleh pun. Mybe tkada rezeki aku lagi kot nak brkrja time cuti sem1 ni. Mybe next holiday sem2 kan? Dgr-dgr cerita cuti sem2 ni cuti 2bulan kot. Sempat lahtu nak kerja kan? *excited. Okeyhh Stop Ijahh! Study study study. Up kan pointer kau tue haaa yg tak berapa nak best tue plus yg tk dpt Anugerah Ketua Jabatan (AKJ). Yahhh baru-baru nie result sem1 da keluar dah. Dlm kelas aku ramai jugak lah yg AKJ dlm 19 org. Hampir separuh dari budak kelas aku lah. Tahniah guysss! Make sure next sem(sem2) satu kelas kita AKJ okeyh? HAHA. *perasan lah ijahh. Tpi kalau beruaha why not satu kelas AKJ right?

Sila lah click if you want see. My result sem 1.

Sem 1 punya result aku tk lepas aku nk dpt AKJ. AkJ at least 3.5 above tapi aku dapat 3.46 jek lagi 0.04 lagi jek aku nak AKJ kot tpi tkpelahh mybe belum rezeki aku lagi kot. Mak dgn ayah pun ckp mybe tkada rezeki aku utk sem 1 da usuha lebih lagi. Baik lah Boss! hehe.

Okeyh habis cerita sem1 ,now nak ckp pasal sem2 pulak. Hikhik nak tahu tak? *psttt aku kan dftr sem2 sendiri tau. Parents tak hantar pun kiranya balik naik bus lah. Berdikari kan kan? HAHA. 

bersama Rita Zaharah OTW to Muadzam.

Haaa,act aku dftr haritu bukan seorg diri pun tp bersama my friend,Rita. Dia pun sama mcm aku just dftr sndri jek tapi kteorg tk kesa pun yg penting berkat parents kita dah ckup right? It's okeyhh lahh and now Alhamdullah aku dah selamat dftr utk sem2 nie. InsyaAllah lps ni semuanya sendri-sndri jek. And sem2 ni aku amik 8subjek? Ya Allah!! Banyaknya...kena strugle kuat lagi dan lagi. Hehehe. Tp masuk final 4 subjek. Tp pecah otak kot 4 subjek tu. Tkpe insyaAllah i can do it! :D




Terselah muka kebosanan semasa dalam perjalanan ke Muadzam dlm Bus! HAHA. Bersama RITA ZAHARAH ABD WAHID.
FULLSTOP!!!

Okeyhh aku rasa sampai sini jek kot aku nak update blog nie and insyaALLAH aku akan update lagi semua cerita-cerita yg terkini *HOT STORY HAHA. Ataupun petua-petua and bla bla bla something. InsyaALLAH :D Thanks guys yg sudi baca cerita aku sampai THE END! 
ASSALAMUALAIKUM :)



← New Past →

Created by S.KhadijahAhmad