Home ABOUT Facebook Twitter +Follow

Spent time with Him
Assalamualaikum Peeps :DD

Pada 08.03.2012 jatuh pada hari Khamis, Yeahh! And the day aku amik cuti kerja semata mata nak spent time dgn MyBoyfie. Siapa lagi kalau bukan buah hati pengarang jantung aku Mohd Irfan Bin Mohd Zulkipli kann :DD Haha, Aku bertolak dari rumah pukul 10 lebih pagi terus ke Larkin dan jumpa dgn dia dlm pukul 11 pagi. Then terus  amik bus pergi City Square,Bandar. Kteorg sampai bandar dalam linkungan 11.15 pagi dan terus pergi ke tingkat atas dan beli tiket wayang. Masa tue kteorg tk tahu nak tgk cerita apa,sbb tk tgk iklan cerita cerita tebaru tp yg penting niat kteorg nak tgk cerita English jek. Cerita wayang Melayu masa tue cuma ada dua Adnan Sempit 2 dgn Cinta Kura-kura. Rasa mcm nk tgk cerita tue kat cd jek. Khew khew khew :) Lepas tue kteorg main beli tiket wayang cerita English The Women in Black dan tawakal jek lah best ke tk best kan. Masa tue tiket pukul 11.45 pg dan kteorg terus tgu naik level 6 smapai pintu wayang buka. Hehe, lagi berapa minit jek kot masa tue so tk sempa rasanya nak jalan-jalan merayap. So, kteorg amik keputusan lepas tgk wyg baru jalan-jalan.

Nampak tak siapa Hero dia? Hew hew hew <3

Tiket wayang kami

Dalam Perjalanan nak naik level 6 tue kteorg terperasan ada poster cerita John Carter mcm best jek, terasa mcm menyesal jek beli tiket tue tp tak kisah pun mungkin tk ada rezeki aku nak tgk ceria tue kan Haha. Bila wyg start jekk baru kteorg tahu yg cerita The Women in Black adlah sebuah cerita hantu dan watak utama dia adalah Hero yg berlakon cerita Harry Potter. Teharu rasanya hwa hwa hwa , Haha :DD Ingat kan jalan cerita tue tk berapa menarik sgt sbb mcm slow jek tp bila menghayati best doe cerita dia banyak terkejut-kejut. Irfan lah byk terkejut dgn cerita tue mcm perempuan jek, Haha tp sweet jek. Lpas habis cerita tue kteorg terus keluar dan jalan-jalan round CS. Tp tk smpai habis round sbb penat nak berjalan, Haha.





Penat berjalan, perut pun mula lah berkeroncong minta d'isi makanan dan tekak nie teringin nak makan KFC. Cari lah jalan keluar nak pergi JB central tp kami madah asyik tersesat jek kan Haha, tp 2 kali jek. Lepas tue nasib baik jumpa kalau tk kempunan lah nak makan KFC kan, Haha. Kteorg order KFC makanan yg sama, kata sehati sejiwa Haha,perasan! Tp bezanya 1 jenis ayam original daan 1 lagi ayam spicy lepas tue kteorg tmbh order beli chezy wdgs dan kentang putar. Nyam nyam Super Nyummy! Yuhaaaaaa :))) kami makan dgn penuh kenikmatan tp syg tk hbs pun beria jek kan kata lapar sgt, mana taknya Irfan tk berapa sihat masa tue makan pun sikit aku pun makan mcm tk best lah sbb tgk dia mcm terseksa jek un dgn bersin jek dan mata da merah-merah. Walaupun makanan kami tk hbs kteorg ttp bwk balik syg lah nak buang tk suka pembaziran. Pembaziran kan satu daripada amalan Syaitan!


 Jgn pertikaikan, aku mmg lapar time nie, Haha.

Cover handsome pulak dia<3 haha

Setelah lama kteorg spent time,waktu pun da menginjak pukul 3lebih so kteorg beredar dan ambil keputusan nak amik bus then balik. Tmpt perhentian bus ada Gurdian aku singgah sekejap dan beli brg aku. Irfan kata dia nak hantar aku smpai ke rumah, so sweet Hehe :DD. Dalam perjalanan bus bergerak my mom call then cakap nak kirim barang. Aku cakap lah aku dah naik bus dan bergerak balik tp bila d'fikir-fikir balik tk apa lah aku bole berhenti kat Jusco Taman U sekejap beli brg mak *berkorban sesekali tkpe kan kan?lagipun ada Irfan so ada teman. Smpai sahaja Jusco Taman U aku terus cari brg mak yg dipesan. Lepas siap beli Irfan ajak pergi MPH jap,katanya nak beli pen untuk Final exam dia. So, aku on jekk lah kan bila smpai kat MPH, dia suruh aku pilih novel mana yg aku nak. Aku ckp tk pyh lah kan aku segan apa, Haha *Cehhhh padahal best gila tue,beli jugak. hehe. Thanks syg sbb belanja saya novel, saya tahu awak mmg tahu saya suka baca novel kan kan? Hehe,sekali dua pulak tue aw aw aw <3 . (Blushing)





Lepas siap semuanya beli itu ini teringat pulak  yg Adik ada mintak suruh aku belikan sushi untuk dia kan, So aku beli lah satu box kecil untuk dia kan kan, tgk betapa baiknya aku kan Haha. Kteorg pun amik bus balik rumah semula, smpai kat rumah dlm pukul 6 lebih jugak lah. Irfan Stayback kat rumah aku kejap jek sementara tgu member dia amik kan sbb esoknya hari Jumaat dia da nak balik Segamat. So,sementara tgu member dia amik lepas mghrib kteorg berborak borak bercerita itu ini dan for your information kat rumah tue ada parents aku dgn sibling aku oke bukan kteorg berdua. Irfan siap berborak lagi dgn Mak Ayahh, best rasanya ada kemesraan mcm tue dari parents kte sendiri kan. Terasa d'hargai Irfan tue dari keluarga aku, cewahhhh ^^, Yeahhh! da Pukul 8 member dia da dtg amik so aku dgn rasa berat hati terapaksa relakan dia pergi demi masa dpn dia sbb dia nak final exam Isnin nie, Haha cewahhh. Mcm tk boleh jumpa lagi lah pulak kan c(: Haha. Kteorg dah janji nak celebrate birthday bulan 4 sbb dia tgh final exam bulan 3 nie so tk boleh ggu, lpas final exam dia akan cuti 2 bulan kot. Wot wot wottt >.<

p/s: tk sbr rasanya  nak tgu bulan 4 nie sbb nak jumpa dia lagi. Cewahhh, Gatal :/ Haha. And thanks sayang because spent time with me satu hari. IloveandMissYouSoMuchhhhh <3 And thanks to my parents and my siblings :DD

← New Past →

Created by S.KhadijahAhmad