Home ABOUT Facebook Twitter +Follow







Assalamualaikum peeps =)

Heyyy awk!Lahh awk tuee haaa yg tgh nk baca entry nie. Apo kabo? Sihat ke tidak. Miss gila dkt blog ni and hangpa semua. Dah lama tk post entry kan. Blog aku pun da berhabuk2 nie and bersawang2 *tiup sikit phuphuphu! heee :D Haa kan da bersih blog aku ni dah tk berhabuk plus bersawang ngheee :).
Rasa lain mcm lah pulak sbb da lama tk post entry hehe. Dah mcm2 berlaku sepanjang beberapa bulan nie kat aku. Sekejap jek rasanya masa berlalu kan,tup..tup..aku da sambung belajar and dah nak hbs sem 1 pun.Haaa mcm mana tue? Heee tp Alahmadullah semuanya berjalan dgn lancar hidupku. Allah masih memberi aku peluang untuk hidup. Haa otak ku blank nk post entry apa-apa. Sbb otak aku da sarat dgn assgment,presention and bla bla bla.. Hehe. So,nnt kalau aku ada banyak idea akan ku postkan di sini lg yaaa :) Miss you guys <3 :=":" doakan="doakan" kejayaan="kejayaan" p="p" saya="saya">







Hasil Nukilan : Khadijah Ahmad

← New Past →

Created by S.KhadijahAhmad